Friday, July 16, 2010

Ja...

Ja eg ser jo eg har vert på dette kjøret før fra tidligere sinte engelske meldinger. Vil helst skriva å la andre se det, men tidligere nevnte stemor har bidratt te å gjør meg litt paranoid på ka som sjer hvis folk viste om kor insanly stressa og irritert eg kan bli på få minutt. Hoved probleme nå e vel at eg har ikkje blitt bedre og alt eg har gjort for å forbedra ende som regel opp i ein stor "ARG!" på slutten av dagen når eg føle det har rent over heile dagen. Eg lure jo ofte fælt då om eg drive å bli litt gal eller om alle har det så håplaust te tider som meg for tiå, men ofte føle eg liksom at alle de tingene eg ikkje gjør seie mer om meg enn de tingene eg gjør. Dette inkludere selvmord, selvskading, voldshandlinger, voldeligge utbydd og trøstespising. Alle disse tingene har eg vert nært eller gjort i løpet av livet, men ungår nå. Ting eg ennå gjør litt e å drikka når eg ikkje byrde, røyka, skylda litt vel mye på megsjølv og irretera meg INTENST over kor håplaus domme mange folk e. Mest av alt irretere eg meg nok over ein vis X eg ALLDRI sko gått fra. Det vil sei eg eg irritere meg ikkje over henne, men kansje mest over kor fantastisk teit eg va i det øyeblikke eg gjekk fra henne for ein an. Så då sitte eg jo her igjen å tenke alt for mye på det. Og siden eg leve i uviten om hu hate meg eller egentlig sko ønska eg tok ein tur innom og sa hei så sitte eg jo ennå mer i det. Eg har ingen felles venner med henne lenger og de som eg møte på som kjenne hennne ungår iallefall å nevna henne. Det e litt sånn eg vil sei hei. Om på dørå eller øver nette eller whatever the fuck, men klare ikkje bestemma meg kossen eller kossen. Te syvende sist får eg kansje mest lyst te å bare la henne leva i fred, men det går jo ganske mye utover min egen fred. Eg har hørt forslag om kansje eg hadde hattgodt av någe chemicals eller någen å snakka med, men eg vet ikkje heilt ka de sko gjør heller liksom. Lure jo ganske mye på og om det e ein ide å visa denne bloggen te ein/et par av mine bedre venner sånn at de kan lesa å forstå meg litt på meg, men tror det bør venta te eg har fått litt mer in her sånn at det e mer info å gå på...

No comments:

Post a Comment